miércoles, 8 de julio de 2009

al mar !!!! el grupo se llama MANEL es genial mi ultimo desubrimiento!!!

Tu i jo hem sopat en bons restaurants,
tu i jo hem ballat a la llum d’un fanal,
tu i jo volavem en un Ford Fiesta groc,
tu i jo hem cantat a la vora del foc,
tu i jo hem buscat coses similars,
tu i jo hem tingut el cap ple de pardals,
tu i jo dalt de la nòria,
tu i jo i la nostra història,
però tu i jo no ens hem banyat mai al mar, al mar, al mar…

Plantem les tovalloles, convido a un gelat,
juguem a pala grega, esquivem passejants.
A l’horitzó es divisen les veles
d’uns nens que fan optimist a la cala del costat.
Dormo una estona, a la que bufa la mar,
així estirada se’t veu espectacular
llarga i blanqueta a la sorra llegint
intrigues vaticanes de final inesperat.
Es abusiva tanta calor.
T’incorpores i et poses bé el banyador,
amb el peu calcules com està l’aigua
i tot esta llest per tal que entrem al mar.

Així doncs si un dia vens i passes per aquí,
i sí malgrat la feina trobem un matí,
no em perdonaria mai, no podria assumir,
no agafar-te amb la moto i que no fessim camí,
molt lluny d’aquí, a l’altra banda del món,
hi ha un xiringuito amb quatre pins al fons,
tu i jo asseguts a la barra d’un bar,
sona bona música i som davant del mar.

9 comentarios:

maba dijo...

a mi es que me sacas del francés y no sé si me entero ;)

la letra está chula...me falta la música.. investigaré

besiño, moreno!!!

Desdelaraspa dijo...

¡Ya era hora!
Pensaba que era la única habitante del planeta que escuchaba Manel.

(si puedes escucha: Dona estrangera)

Un beso tipo_marino.
L'aura.

Sandra dijo...

No me entenro de ná... pero seguro q esta chula.

Besos.

Pilar_Cordoba dijo...

Hay gente que leemos tu blog y no sabemos idiomas.
Traduce, porfa.

X dijo...

No els he escoltat mai, però "sonen" be, almenys la lletra!

Girl From Lebanon dijo...

Ein? no me entero de na...buscaré algo por la red para escucharlo XD

Bss!!

Anónimo dijo...

pues al mar, al mar, que para algo estamos en verano!
habrá que investigar sobre ese grupo.
Besitos

maba dijo...

tas nominado en el escaparate!!!

besos

Enjuto Mojamuto dijo...

però tu i jo no ens hem banyat mai al mar, al mar, al mar…

una frase para guardar en la romántica memoria

gracias por llenar mi vida de VIDA

un bexote